Over The Next Label

Wie zijn we en wat we willen
Wie wij zijn? Wij zijn The Next Label. Een overkoepelende organisatie van twee recruitment partijen, namelijk Cooder en Buro5. Met deze labels zijn we actief in de IT- en Finance arbeidsbemiddeling. Wat dat precies inhoudt? We geven advies aan onze klanten en verbinden ze met professionals uit de markt.

Wat willen we? Om daar goed antwoord op te geven, moeten we eerst even terugblikken. Juni 2016, dat is waar het allemaal begon met het label Cooder. Vanaf dat moment zijn we niet meer gestopt. We timmeren hard aan de weg om een mooie organisatie met een gezellig team van young professionals neer te zetten. Met zijn allen hebben we als doel om de recruitmentmarkt te veroveren. We gaan met een sterk merk de markt op z’n kop zetten en blijven onze organisatie uitbreiden met nieuwe labels. Dat is waar we voor gaan, want zo blijven we vooroplopen. Nieuwsgierig? Laat je horen! 020 – 226 2162

Wat je bij ons leert
Je hebt nu een beeld bij wat we doen, maar wat kan je bij ons leren? Ontwikkeling staat bij ons centraal. We willen altijd blijven leren op persoonlijk en professioneel vlak. Dit doen we aan de hand van trainingen, coaching, evalueren met je buddy en teamlead en door te leren van elkaar. Wat je bij ons kan leren is afhankelijk van waarin jij je wil ontwikkelen en bij welke afdeling je terecht komt.

Accountmanagement en sales
We hebben elk jaar een aantal stagiaires van de opleiding Bedrijfskunde die als Resource Consultant bij ons stage lopen. Binnen deze functie ontwikkel jij je op professioneel vlak onder andere in sales & accountmanagement, relatiebeheer & recruitment en projectmanagement. Daarnaast leggen we de focus op waar jij naartoe wilt. Wat wil jij op persoonlijk vlak nog leren? Daar helpen wij je bij aan de hand van trainingen, evaluatiegesprekken en persoonlijke begeleiding.

Marketing, HR of back office
We groeien hard en daarom kunnen er in de toekomst steeds meer nieuwe functies en stages bijkomen. Dit kan binnen onze verschillende afdelingen zoals marketing, HR en back office. Wil je op de hoogte blijven van ons en onze openstaande vacatures? Volg ons dan op Instagram, Facebook & LinkedIn en vergeet vooral niet de vacaturepagina van SV Nostro te checken!

Wil je meer weten over weten over onze vacatures of simpelweg even sparren over wat wij voor elkaar kunnen betekenen? Geef ons vooral een belletje! 020 – 226 2162

TNL en Nostro
Sinds november 2018 zijn we de samenwerking aangegaan met SV Nostro. Daar zijn we nog steeds superblij mee. Samenwerken met SV Nostro gaat namelijk erg ontspannen en vanzelf. Wat we voor elkaar mogen betekenen? Wij organiseren onder andere workshops over bijvoorbeeld salestechnieken, maar houden ook bedrijfsbezoeken voor leden van SV Nostro en de HvA. Daar tegenover promoot SV Nostro onze vacatures en leren we de leden kennen tijdens borrels. Een win-win situatie dus!

Bij The Next Label komen we samen verder. Samen met onze klanten en kandidaten, maar ook met scholen en studieverenigingen. Bij SV Nostro draait het om ontwikkeling én plezier. Wij delen deze mindset. Hierdoor vullen we elkaar goed aan en kunnen we van elkaar blijven leren. Deel jij deze mindset ook? Doe met ons mee en ga naar www.thenextlabel.nl!

Ben je benieuwd naar de beschikbare vacatures check dan onze vacaturepagina.

Years Of Experience
Samenwerkingen