Leeftijd: 21 jaar
Studie: Business en economie: Bedrijfskunde MER jaar 3

Over mij
Dit studiejaar is mijn tweede bestuursjaar. Vorig studiejaar vertegenwoordigde ik de functie als vicevoorzitter, dit jaar als voorzitter. Als voorzitter ben ik verantwoordelijk voor het leiden van de vereniging en zorg ik voor verbinding. Binnen het bestuur is aan mij de taak om te zorgen dat iedereen zijn taken goed uitvoert en waar hulp nodig is spring ik bij. Het leuke aan mijn rol als voorzitter is dat ik bij alle onderwerpen betrokken ben.Voor studiejaar 2019/2020 heb ik met Nostro als doel om zoveel mogelijk diverse evenementen te organiseren zodat er voor iedere bedrijfskunde student iets tussen zit wat hem of haar aanspreekt.

Naast mijn studie hockey ik, werk ik bij het bedrijf waar ik afgelopen halfjaar stage heb gelopen en geniet ik van het Amsterdamse studentenleven.

Vragen?
Wil je weten hoe het is om voorzitter te zijn of heb je vragen over de studievereniging schroom dan niet om contact met mij op te nemen via het e-mailadres: voorzitter@svnostro.nl