Penningmeester

Leeftijd: 24 jaar
Studie: Bedrijfskunde 2e jaars

Over mij
Dit is mijn eerste jaar in het bestuur als penningmeester van SV Nostro. Als penningmeester zorg ik dat de financiële zaken op orde zijn. Daarnaast help ik mee organiseren van de grote borrels die we met andere studieverenigingen doen zoals kerstgala of eindfeest. Naast mijn studie doe ik aan handbal en organiseer ik daar ook evenementen. Daarnaast werk ik al een jaar in een kleding winkel, maar heb ik gewerkt in de horeca, bouw, sales en op kantoor als boekhouder. Ik ben dus van alle markten thuis. Ook ben ik regelmatig te vinden op een feestje. Ik zou graag meer en grotere evenementen organiseren, meer sponsoren en zakelijke samenwerkingen willen trekken wat mooi samengaat met het doel om meer diversiteit binnen SV Nostro te krijgen.

Vragen?
Wil je weten hoe het is om penningmeester te zijn of heb je vragen over de studievereniging schroom dan niet om contact met mij op te nemen via het e-mailadres: penningmeester@svnostro.nl