Algemeen bestuurslid

Leeftijd: 20 jaar
Studie: Bedrijfskunde jaar 2

Over mij
Dit is mijn eerste jaar in het bestuur als algemeen bestuurslid. Als algemeen bestuurslid van SV Nostro ben ik verantwoordelijk voor het organiseren van studie gerelateerde evenementen zoals tentamen trainingen, workshops en gastsprekers. Naast dat ik bedrijfskunde studeer, zit ik ook in de opleidingscommissie om te zorgen dat de kwaliteit van de opleiding beter blijft worden. Daarnaast zit ik een harmonieorkest waar ik euphonium speel en waar ik concerten organiseer. Ik tennis hiernaast ook nog en vind het zeker leuk om af te spreken met vrienden om een drankje te doen.

Vragen?
Wil je weten hoe het is om algemeen bestuurslid te zijn of heb je vragen over de studievereniging schroom dan niet om contact met mij op te nemen via het e-mailadres: info@svnostro.nl